Zásady pro doručování digitálních produktů

Tyto zásady pro doručování stanovují pravidla pro dodávání digitálních produktů (např. e-knih, elektronických kurzů nebo jiného digitálního obsahu) nabízených prostřednictvím našeho e-shopu silnamysl (dále jen „silnamysl“).

Provedením nákupu zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito zásadami a souhlasí s nimi.

2. Způsob dodání

2.1. Všechny digitální produkty jsou dodávány výhradně v elektronické podobě.

2.2. Po úspěšném dokončení platby zákazník obdrží e-mail s odkazem ke stažení zakoupeného produktu nebo s pokyny k přístupu k digitálnímu obsahu.

2.3. Pokud zákazník neobdrží potvrzovací e-mail do několika minut po provedení platby, doporučujeme zkontrolovat složku SPAM nebo Hromadné.

2.4. V případě, že zpráva nebyla doručena, může zákazník kontaktovat zákaznický servis na e-mailové adrese scrollquit@gmail.com.

3. Doba realizace

3.1. Dodání digitálního produktu probíhá ihned po zaúčtování platby, obvykle během několika minut.

3.2. Ve výjimečných případech (např. technické výpadky platební brány, e-mailového systému nebo serveru) se může dodání prodloužit až na 24 hodin.

3.3. Pokud by dodání nebylo možné uskutečnit ani po této době, zákazník má právo kontaktovat silnamysl a požadovat nápravu.

4. Problémy s přístupem k produktu

4.1. Pokud zákazník neobdrží e-mail s odkazem ke stažení do 24 hodin od zaplacení, měl by kontaktovat zákaznický servis na adrese scrollquit@gmail.com a uvést:

  • jméno a příjmení,

  • e-mailovou adresu použitou při nákupu,

  • číslo objednávky (pokud je k dispozici).

4.2. Pokud dojde k potížím s otevřením souboru nebo odkaz ke stažení vypršel, může zákazník požádat o zaslání nového odkazu.

4.3. V případě technických problémů nebo vadného souboru bude zákazníkovi poskytnuta funkční verze produktu bez zbytečného odkladu.

5. Kontakt

Veškeré dotazy týkající se doručování digitálních produktů směřujte na:
📧 scrollquit@gmail.com